Een lief klein olifantje

Zoals jullie vrijdag in mijn blog konden lezen ben ik helemaal weg van de A Little Wild bundel. Deze set is zo leuk voor bijvoorbeeld babykaartjes, maar ook volwassenen vinden deze diertjes leuk.

Mijn oudste zoon heeft al meer dan drie jaar verkering dus Maartje hoort al helemaal bij ons gezin. Zij werd zaterdag 20 en dat is al een heel bijzondere leeftijd (geen tiener meer), maar deze verjaardag was ook heel speciaal omdat ze gisteren naar Amerika en Canada is vertrokken voor 5 maanden. Hartstikke leuk, maar best lang om je geliefde zolang te moeten missen. En wij zijn op vakantie dus kunnen haar niet uitzwaaien.
Als bij-kadootje had ik een travel journaling boekje gemaakt, een wat grotere deze keer. En in opdracht van mijn zoon heb ik deze mooie kaart voor haar gemaakt.

Het leuke van deze set is dat je ook een achterkant hebt en met dit model kaart komt dat Superleuk uit. Ze vond hem erg leuk en jullie?

In verband met de vakantie zal het de komende tijd wat rustiger zijn met blogs. Mocht je een bestelling willen plaatsen, dan verzorg ik deze graag voor je. Deze gaan gewoon door tijdens de vakantie periode. Vergeet niet dat vanaf 1 september de nieuwe herfst-winter catalogus ingaat. Binnenkort vindt je hier alvast een sneakpeek 😉

Liefs, Ine

Geef een reactie

