Pop of Paradise

Van de week liep ik bij mijn favoriete winkel: de Action. Ik vind er altijd wel wat van mijn gading. Zo zag ik opeens deze sticky note boekjes liggen. Sticky notes gebruik ik zelf heel veel, zeker als er een nieuwe catalogus uitkomt plak ik die vol met sticky notes om aan te geven wat ik wil hebben. Deze vond ik wel erg leuk met de Flamingo’s:

Bestand_003 (7)

 

Alleen het kaftje zelf vond ik minder en omdat ik de stempelset Pop of Paradise heb met ook een Flamingo, wist ik dat ik deze mooi ging pimpen met Stampin Up spullen.

Afbeeldingsresultaat voor pop of paradise stampin up

Ik ben thuis aan het meten gegaan en heb toen een stuk Powder Pink cardstock genomen van 51/2 “bij 8 1/16″ (14cm bij 20,5 cm) die heb ik gescored op 37/8″ en op 43/16( 9,9 cm en op 10,7 cm). Toen heb ik een stuk Whisper White cardstock gesneden van 35/8″bij 51/4” (9,2 cm bij 13,3 cm) en daarop heb ik gestempeld met Lemom Lime Twist de kleine blaadjes, met Tranquil Tide het grote blad, en met de spettertjes van de stempelset Timeless Textures in Berry Burst ( 1 keer afstempelen) heb ik de achtergrond gemaakt.

De Flamingo heb ik gestempeld met Berry Burst en de ananas in Lemon Lime Twist. Deze twee heb ik uitgeknipt en met (mini)dimensionals opgeplakt.

Daarna met tape het boekje in de kaft geplakt en dit is het eindresultaat:Bestand_000 (59)

Ik vind hem erg mooi geworden en jullie?

Liefs Ine

 

 

 

Geef een reactie

