Scrap Sunday!

Het is weer Scrap Sunday, ik heb eens rond gekeken op mijn bureau wat ik nog voor restjes had liggen. Ik had toevallig de dag ervoor een leuk idee gezien op Internet.

Crafty Caroline een van mijn favoriete crafters had een mooi kaftje gemaakt met een monogram voor een notitieblokje. Die had ik ook op mijn bureau liggen dus kon ik meteen aan de gang.

Ik had van de week weer veel met de Daisy delight stempelset gewerkt en het leek me leuk om de kleine Daisy te gebruiken als achtergrond stempeltje in de mooie kleur Island Indigo. Het basis kaftje is in Basic Black Cardstock en de bloemetjes heb ik gestempeld op een rest stukje Whisper White. Het ovaal heb ik uitgestanst met de Stitched Shapes framelits dies, en de letter M met de Large Letter Framelits dies. De sluiting is met kleine magneetjes.

Bestand_000 (60)

Met een restje Whisper White een klein 3″bij 3″ kaartje gemaakt in dezelfde stijl.En je hebt een mooi cadeautje met bijpassend kaartje.

Bestand_000 (61)

Zo dit was mijn bijdrage aan Scrap Sunday, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Op mijn instagram kon je zaterdag een andere uitvoering zien van deze kaftjes : met de Coffee cafe stempelset.

Neem zeker nog een kijkje bij onderstaande dames: zij maken ook altijd de mooiste projecten!

 

 

Geef een reactie

