Bloemen

Op dit moment ben ik echt in de bloemen maak fase. De Margrietjes zijn zo leuk om te maken en zo makkelijk om ze uit te ponsen. Helaas is de stempelset en Daisy punch op dit moment niet leverbaar: wereldwijd is het een hit en krijgt Stampin Up ze niet aangemaakt. Waarschijnlijk zijn ze midden augustus weer bestelbaar. Nu moeten ze eerst de Backorders wegwerken.

Dit kaartje is gemaakt met een basiskaart van 61/4″bij 81/2″ Basic Black cardstock. Gerild op 41/4″.Daarop een mat van  Island Indigo cardstock van 57/8″bij  41/16″. En daarop weer een stuk Very Vanilla van 51/2″bij 37/8″. Daar plak en stempel je op.

Als je goed naar het mooie vaasje kijkt komt het je misschien bekend voor: het is de uitgestanste luchtballon van de Up and Away Thinlits. De takjes uit de set Jar of Love heb ik met Island Indigo gestempeld. Ik heb 4 Daisy’s gestempeld op Pool Party cardstock met Pool Party inkt en daarna uitgeponst. Van 2 daisy’s heb ik ook de achterkant gestempeld en dubbel gevouwen, de blaadjes heb ik met de bonefolder wat omgekruld.

De ander 2 daisy’s met een dimensional op elkaar geplakt , ook hier heb ik de blaadjes wat omgekruld. Op de Daisy’s heb ik 3 Gold Faceted Gems geplakt.

De kleine tag komt van de Wood Crate framelits en daarop heb ik de tekst Voor Jou gestempeld en een hartje uit de Nederlandse set:  Voor elke gelegenheid.

Voor elke gelegenheid Photopolymer Bundle (Dutch)

De tag heb ik met Whisper White Solid Bakers twine vastgemaakt.

De binnenkant van de kaart heb ik eenvoudig gehouden alleen weer een takje gestempeld en 2 kleine Daisy’s.

Bestand_000 (58)

Ik vind het een prachtig kaartje geworden en jullie?

Mocht je nog een bestelling willen plaatsen kan dat gewoon, ook al is het zomerstop, dat laten we gewoon doorgaan,

liefs Ine

3 thoughts on “Bloemen

Geef een reactie

