Glossy.

Gisteravond was ik lekker op het internet aan het kijken en in 1 van mijn groepen zag ik een geweldig mooie kaart van de zo getalenteerde Patty Bennet. Zij is een grootheid in the Stampin Up wereld. Al jaren staat ze aan de top en afgelopen December behaalde ze  de 1.000.000 dollar sales archievement. Geweldig. Ze heeft toen ook een mooie stampset mogen ontwerpen : de Ribbon of Courage. Deze set staat hoog op mijn verlanglijstje.

Afbeeldingsresultaat voor ribbon of courage stampin up

Je kunt wel zeggen dat Patty 1 van mijn favoriete demonstrators is en nu had ze een SUper mooie kaart gemaakt met een nieuwe techniek op het nieuwe Glossy Paper.

Ze had een duidelijke video tutorial gemaaakt dus ik ben meteen begonnen.

Wow wat een geweldig effect krijg je gewoon door met je inktpad over het papier te gaan. Dit wordt zeker een nieuwe workshop in het komende seizoen. Ik heb er meteen twee gemaakt zo mooi vind ik ze: wat vinden jullie ervan?

 

Zo leuk ook dat Patty ook gereageerd heeft op mijn kaarten:

Bestand_000 (1)

Jammer dat je op de foto niet kan zien hoe mooi het glanst. Ik had niet alle stempels die Patty gebruikt heeft maar ben toch heel blij met het eindresultaat. En nogmaals erg eenvoudig om te maken. De kaart boven aan deze blog is een kaart in wording; het was al veels te laat gisteravond.

Wil jij nou ook zo’n mooie kaart maken ( ja ook jij kan dat!)  hou dan deze site in de gaten en geef je straks op voor de workshop. We zien jullie heel graag hier op de Faramir,

liefs Ine

 

Geef een reactie

