Scrap Sunday.

Goedemorgen, het is weer Scrap Sunday. Vandaag laten ik en mijn collega’s je weer zien wat je van restjes kunt maken.

Wij zijn druk bezig geweest voor aanstaande maandag. Dan hebben wij namelijk onze laatste workshop voor de vakantie. En wel Climbing Orchid. Deze fantastische bundel ( stempelset en dies) staat dan in de hoofdrol.

Mandy en ik hebben diverse voorbeeld kaarten gemaakt, wil je weten welke? Kom dan woensdag terug hier en lees hoe de workshop is verlopen en zie de voorbeeldkaarten en de eindresultaten van de deelnemers.

Wij maken altijd een aardigheidje voor onze deelnemers die we klaar leggen op de tafel en deze keer zijn het mooie doosjes geworden met een cadeautje erin. Het model van de doosjes is van Pootles Papercraft en heet: Fold Flat Lidded Gift Box. Dit omdat je ze mooi plat op kunt vouwen en zo een voorraadje kan aanleggen. Om de doosjes te maken moet je steeds vier driehoekjes uitknippen. En die lagen nog op mijn tafel.Bestand_001 (20)

 

Ik vond het zonde om ze weg te gooien ( zo’n mooi DSP) en heb ze samen met wat Orchideeen die ik over had op een kaart geplakt en kijk , dit is het eindresultaat:

Bestand_000 (46)

De basis kaart is Blushing Bride cardstock ( 57/8″x 81/4″). Ik heb gestempeld met Berry Burst en Early Espressso op Whisper White cardstock ( 55/8″x 3 7/8″). Mooi de restjes gebruikt en meteen weer een voorbeeldkaart voor de dames.

Wil je weten wat de anderen voor Scrap Sunday hebben gemaakt klik dan op de linken hieronder,  niet iedereen doet iedere week mee maar er valt altijd genoeg te zien, fijne zondag,

Liefs Ine

 

3 thoughts on “Scrap Sunday.

Geef een reactie

