Vriendinnen

Ik ben een heel rijk mens! Waarom? Omdat ik hele lieve vriendinnen heb. Zonder hen zou mijn leven er zo anders uit zien. Dit mooie boeketje bloemen kreeg ik van 1 van mijn dierbaarste vriendinnen.Veel van mijn vriendinnen en kennissen vinden mijn hobby leuk maar zeggen zelf dat ze niet creatief zijn. Ook deze vriendin, maar inmiddels is ze een vaste aanwezige bij mijn workshops en koffie en kaart middagen. Het begon met doosjes maken want stempelen kon ze niet zei ze, maar inmiddels maakt ze de mooiste creaties!

Je hoeft ook niet zelf heel creatief te zijn want als je zelf geen inspiratie hebt kan je gewoon onze kaartjes namaken of casen (Copy and Share) zoals onze Engelstalige collega’s zeggen. We hebben hier al diverse dames gehad die zeiden : ik ben niet creatief , of dat kan ik niet .En wat fijn als ze helemaal blij en verbaasd naar huis gaan met hun zelfgemaakte creatie. Zeker de dames die vaker komen durven nu echt hun eigen draai te geven aan hun projecten.

Vind je echter het knutselen echt geen ding voor jou dan mag je ook altijd kaarten/doosjes/ kadoverpakkingen bij ons kopen.

We hebben altijd wat op voorraad liggen maar maken ze ook op bestelling.

Zo mocht ik van de week twee totaal verschillende kaarten maken in opdracht : een rouw- en een trouwkaart.

Vanaf 2 euro heb je al een handgemaakte kaart. In de winkel zijn ze vaak duurder en nu kan je precies aangeven wat je erop wilt en in welke kleuren bijvoorbeeld.Dus heb je een mooie kaart nodig, neem dan contact met ons op,

Liefs Ine

Geef een reactie

