Hoera Mandy heeft een nieuwe baan!

Woensdag kregen wij het goede nieuws te horen dat mijn dochter Mandy as maandag kan beginnen in haar nieuwe baan. Zo ontzettend blij voor haar en trots op haar doorzettings vermogen. Hier hoorde natuurlijk een cadeautje bij. Ik had bij Liz Shannon een prachtig doosje gezien en heb gevraagd of ik dat mocht Cas-en en dat mocht. Dus gauw aan de slag gegaan en in het doosje twee Yankee candles gedaan: klaar !Bestand_000 (27)

Toen nog een mooie kaart gemaakt met een restje Wood textures DSP die over was van de workshop. Bloemen en tak uitgestanst met de Seasons Layers thinlits dies. En het woordje Congrats uitgestanst met de Sunshine Wishes Thinlits.  De tekst you are totaly awesome komt uit de helaas retired set:Grateful Bunch.Bestand_000 (29)

 

 

En ik vind hem erg mooi geworden, jullie ook? Ik denk dat we hier nog een keer een workshop mee gaan doen. Wil je mee doen neem dan contact met ons op. Goed nieuws voor onze cursisten Mandy begint eerst met 2 dagen te werken dus ze komt nog gewoon meehelpen bij de Koffie en Kaart middagen en de workshops.

Liefs, Ine

Geef een reactie

