Vandaag een heel eenvoudig kaartje.

Omdat ik het hele weekend druk ben geweest met het zomer klaar maken van ons huisje op de camping, heb ik helaas niet kunnen knutselen.

De set Climbing Orchid staat me echt te lonken: kom met met spelen”” maar helaas de plicht roept. We hebben de hele keuken er uit gesloopt en moesten alles schilderen maar door al dat warme weer kwam het er niet van. Gelukkig was dit weekend wat koeler en is het schilderwerk bijna af.Het laminaat is gekocht, en ook de spoelbak en kraan is aangeschaft dus Willem kan dit weekend weer aan de gang.

Ik zelf en Mandy staan zaterdag op ” Share A Perfect day” samen met wat teamgenootjes gaan we 80(!) mensen tijdens een workshop laten kennis maken met de mooie producten van Stampin Up. Ze mogen dan een heel mooi kaartje maken. Ontworpen door onze Up : Helene den Breejen. We hebben er enorm veel zin in maar vinden het ook wel spannend.

Ik heb vanochtend gauw nog dit eenvoudige kaartje gemaakt. Je snijdt met je trimmer een vel Bermuda Bay door de helft op 57/8 inch en rilt het dan op 41/4 inch. Dat is je basis kaart. Op een stukje Whisper White van 51/4 inch bij 37/8 inch stempel je de lijnen met een stempel uit de set Thoughtful Banners. Dit is een hele veelzijdige stempelset met heel veel losse woordjes die je leuk met de  Duet Bannerpons of de Classic label pons uit kan ponsen.Bestand_000 (23)

Ik heb de rechthoekige stempel gebruikt met Bermuda Bay stempelinkt en die dan twee keer afgestempeld.Dan met Memento zwarte inkt de woordjes gestempeld. De tekst ‘Thanks for lifting me up” komt uit de bundel Lift me up.  En die heb ik uitgeponst met de  Classic Label pons en opgeplakt met dimensionals.  En daar heb ik ook de twee kleine luchtballonnen uit gestempeld met Bermuda Bay uitgestanst met de stans en mijn Big Shot en opgeplakt met dimensionals. Het idee haalde ik uit de catalogus op pagina 66.  Dat is het mooie van de Stampin Up catalogus: er zitten hele leuke voorbeelden in die je kan namaken en een eigen draai aan kunt geven.

Morgen hebben we hier weer een workshop met de mooie set”Wood Words en de Wood Crate framelits dies: zin in!

Liefs Ine

Geef een reactie

