1 jaar Demo

Gisteren was het precies een jaar geleden dat mijn oudste zus bij mij instapte als Demonstrator van Stampin Up. Zij was degene die mij voor het eerst met dit merk liet kennis maken. Ik had er nog nooit van gehoord maar mocht een catalogus van haar inzien en was meteen verkocht. Net als ik en Mandy is ze ingestapt als hobbydemo en voor de enorme korting als starter: je koopt spullen ter waarde van €175,- en betaald maar €129,-. Geen addertjes onder het gras, wil je stoppen dan stop je en heb je wel een flinke korting gehad en mooie producten in huis.

Het kaartje heb ik gemaakt door een vel A4 Pacific Point cardstock door het midden te snijden op 57/8 en te scoren op 41/4. Daar heb ik allemaal enen op gestempeld uit de set Number of Years in de kleur Pacific Point dan krijg je een mooi ton sur ton effect. Met mijn favoriete stansen set : Large Letters Framelits dies de letters DEMO uitgestanst met mijn bigshot en wel in de kleuren:  Bermuda Bay, Melon Mambo,Daffodil Delight en Pool Party. Uit de stempelset Best Decision Ever,komt de Stampin up tekst en Best Decision Ever. Als kadootje kreeg ze van mij een zelf gemaakte sleutelhanger.Een eenvoudig en kleurrijk kaartje met een leuke verrassing.

Bestand_004 (3)

Ik ben op dit moment bezig mijn kasten op te ruimen: heb veel stansen van het merk Spellbinders in de aanbieding. Via mijn facebookpagina kun je aan de linker kant shoppen aanklikken, maar ook op marktplaats via Made by Inepie (of stuur me een berichtje dan geef ik je de directe link) kun je al een aantal stanzen vinden van Spellbinders. En houdt deze shop zeker in de gaten, want de komende tijd komt daar nog veel meer bij! Ook de Stampin’ Up retired sets. Ga gauw kijken wie weet zit er iets voor je bij, mocht je iets uit de nieuwe Stampin Up catalogus willen bestellen helpen we je graag,

liefs Ine

Geef een reactie

