Mandy’s Kaart

Waren jullie al nieuwsgierig wat voor kaart ik voor Mandy had gemaakt?

Mandy heeft haar kaart gehad dus nu kan ik hem ook hier op mijn blog delen.

 

Het Surprise effect van de kaart is erg groot. Ik had de buitenkant vrij simpel gehouden met een bloemenstempel uit de Wood Words set die ik met wit embossing poeder had geembossed.  En de Happy Birthday uit de Windowshopping set. Maar de binnenkant springt eruit.Bestand_000 (15)

Mooi he? Het is wel even wat werk maar dankzij Barry and Jay van Mitosu crafts die een goede tutorialklik hier hebben is het met toch gelukt. Het meeste werk was de katjes uitknippen en inkleuren.  Hier onder zie je een filmpje van mijn kaart:

De kratjes van de Wood Crate Framelits dies zijn zo leuk en je kan ze op zoveel verschillende manieren gebruiken, plat op een kaart, als pop up maar ook als losstaand kratje gevuld met kaartjes.

Op 27 Juni hebben wij hier een workshop van. Er zijn nog plekken vrij dus schrijf je in,

Liefs Ine

Geef een reactie

