Facebook hop The lovely Stampers

Vandaag doen weer veel teamgenootjes mee aan de Facebook hop van The Lovely Stampers. Deze keer is het Thema de nieuwe In Colors. Ik vond het heel jammer om bepaalde kleuren te zien gaan maar ben nu helemaal gewend aan deze nieuwe mooie kleuren.

Ik heb gekozen voor een mini Travelers Notebook. Maar je zou het ook als minialbum kunnen gebruiken. Mijn hoofdkleur is Lemon Lime Twist. De mini boekjes heb ik gemaakt met het nieuwe DSP en wit copieer papier. De twee gebruikte kleuren zijn Berry Burst en Tranquil Tide.

Bestand_003

De sluiting is een elastieken band met daarop een ijsje uit de Cool Treat set wat ik gelamineerd heb voor de stevigheid.

Het idee heb ik van Victoria Bunn van Crafty Heaven maar de maten heb ik aangepast zodat je 2 albumpjes kunt maken uit 1 A4 vel. En het gemakkelijk mee kan nemen in je tas.

Wil je weten hoe je dit kan maken neem dan contact met mij op. Veel plezier met rondhoppen bij mijn teamgenootjes,

liefs Ine

Geef een reactie

