Stampin up on tour

Gisteravond waren wij weer te gast bij de Stampin up on tour avond in Eindhoven. Omdat het zo dichtbij was gingen we toch voor de tweede keer. Onze Up Helene den Breejen was er om een presentatie te doen en wat deed ze het weer goed. Nieuwe dingen gehoord en ga nu zeker mijn doelen stellen. Over 4 jaar wil ik net zo ver zijn als Helene en Carmen.Bestand_002 (2)

Superleuk was het ook om eindelijk drie teamgenootjes in het echt te ontmoeten.Je kent elkaar van Facebook maar nu hebben we samen geknutseld en twee ervan staan samen met ons op A Perfect Day op 1 juli in Hilvarenbeek. Zo’n zin in!

Bestand_000 (4)

We hebben ook nog een make and take gemaakt en ik heb eindelijk met de set Crafting Forever mogen stempelen: die staat hoog op mijn wishlist.

Bestand_000 (7)

1 juli gaan we weer bestellen dus mochten jullie nog wat nodig hebben laat het ons dan weten.

Morgen doe ik mee aan de Facebook hop van mijn team de Lovely Stampers dus zeker morgen terugkomen om te zien wat voor moois ik voor de hop heb gemaakt, fijn weekend,

Liefs Ine

Geef een reactie

