Hoera Geslaagd !

Vandaag krijgen de meeste scholieren te horen of ze Geslaagd zijn ja of nee! Ik heb het zelf al drie keer meegemaakt, maar volgend jaar heb ik er weer drie en dan tegelijk! Dat wordt een hoop knutselen om de stress kwijt te raken en een mooie Geslaagd kaart te maken.

Maar natuurlijk knutsel ik ook voor een aantal bekende die wel dit jaar hun diploma ontvangen. Zo maakte ik onder andere deze twee kaartjes:

IMG_20170613_222340.jpg

Beide kaartjes hebben een basis afmeting van 5 7/8 inch bij 8 1/4 (gerild op de helft 4 1/8). Voor de blauwe kaart heb ik Dapper Denim cardstock gebruikt en daarom een mat van 5 5/8 inch bij 3 7/8 inch uit Whisper White cardstock. Uit het witte cardstock heb ik met behulp van de Number Of Years thinlits de cijfers uitgestanst. Ook gebruikte ik hiervoor de Owl Builder Punch die helaas retired is. De tekst Congratulations Graduate komt uit de Suite Sentiments stempel set.

Voor de witte kaart heb ik een zwarte mat van 5 5/8 inch bij 2 1/2 inch gebruikt en daarop nog een mat met DSP in het formaat 5 3/8 inch bij 2 1/4 inch. Voor de cijfers gebruikte ik Whisper White, waardoor de cijfers er extra uitspringen. Om de cap te maken heb ik de Square Thinlits gebruikt en Basic Black cardstock.

Heb je nou zelf nog geen kaartje gekocht, maar ken je wel iemand die Geslaagd is, stuur dan een berichtje en ik maak een kaart op maat voor je. Op maat wil zeggen dat je zelf de kleur kan bepalen of stijl (vrolijk/feestelijk/fleurig/strak/simpel). De prijs voor 1 kaart ligt tussen de €2,00 en €4,00 afhankelijk van hoe uitgebreid de kaart is. Dit kunnen we van te voren bespreken. Als je bijvoorbeeld een doosje wilt of een giftcard kost het meer materiaal en liggen de kosten dus hoger. Voor meer informatie kun je me natuurlijk altijd bellen of mailen.

Namens Team Made by Inepie willen wij alle Geslaagden van harte feliciteren met hun Diploma! Op naar het volgende hoofdstuk!

Liefs, Ine

Geef een reactie

