De nieuwe in colors van Stampin Up

Zoals al aangekondigd zijn er nieuwe kleuren (In Colors 2017-2019) bijgekomen ter vervanging van de In Colors 2015-2017.

norEn wel deze 5 met mooie namen:

  1. Fresh Fig
  2. Berry Burst
  3. Powder Pink
  4. Lemon Lime Twist
  5. Tranquil Tide

Om de inkt mooi te displayen hebben wij boekenleggers gemaakt en daar de inktkleuren op gestempeld. Als je interesse hebt om 1 van deze te ontvangen, stuur ik die graag naar je toe (excl. postzegel). En de banner afbeelding met het schilderij waarin kaartjes hangen gemaakt met de In Colors heb ik ook zelf gemaakt. Hierin komen de kleuren nog meer tot zijn recht!

De In Colors 2017-2019 zijn niet alleen verkrijgbaar in inktpads, maar ook in refils, papier, strikjes, DSP, lintjes, embellishments en Stampin’ Write Markers. Deze kun je vinden in de nieuwe catalogus vanaf pagina 184. En wil je een bestelling plaatsen, help ik je hier graag verder bij.

De vijf kleuren combineren niet alleen heel erg mooi samen, maar zijn ook in combinatie met de andere kleuren van Stampin’ Up een prachtig plaatje. Bekijk dit PDF bestand van Stampin’ Up voor een aantal kleuren combinaties:  2017-2019 in color combinaties Stampin Up

Maar natuurlijk kun je bij mij tijdens de workshops of de koffie en kaart middag ook de kleuren gebruiken voor jouw project. Maandag 12 juni staat er weer een koffie en kaart middag gepland van 14:00 uur tot 16:00 of kijk bij het kopje Evenementen voor overige datums.

Een tijdje terug plaatste ik op mijn Facebook-pagina een video van Stampin’ Up met het nieuwe 12 x 12 inch (30,5 x 30,5 cm) Designer Series Paper. Speciaal voor jullie plaats ik in deze blog een filmpje met nog meer Designer Series Paper stacks in de formaten 6 x 6 inch (15 x 15 cm) EN 12 x 12 inch (30,5 x 30,5 cm), waarin ook de In Colors 2017 – 2019 voorkomen:

Kortom we mogen 2 jaar lang genieten van deze prachtige kleuren en ik kijk er naar uit om weer hele mooie projecten hiermee te gaan maken! Jij toch ook?

Liefs, Ine

Geef een reactie

