Daisy Delight

Yes: de nieuwe catalogus van Stampin Up is uit. Met enorm veel mooie producten. 5 nieuwe In Color kleuren en geweldige nieuwe sets. Ik was eerst teleurgesteld dat de So Succulent set verdween maar ik ben nu helemaal verliefd op de Daisy Delight set met bijpassende pons. 

Hoewel ik dol ben op mijn Big Shot ( Nee ik bedoel daarmee niet Willem , maar mijn stansmachine) vind ik een pons ook erg fijn. Je hebt dan heel snel resultaat.

En je kunt er niet alleen mooie kaarten mee maken maar home decoraties zijn ook zo gemaakt. En in de mooie kleuren van Stampin Up. Ik heb bijvoorbeeld deze lampjes versierd met de Daisy’s, maar ook kransen, potjes en doosjes zijn zo versierd ermee.

Bestand_003 (6)

 

Bestand_006 (1)

Vinden jullie ze ook zo mooi? Kom dan op dinsdag 20 Jun naar de workshop: Daisy Delight. S’middags van 14.00 – 16.00 uur en s’avonds van 19.00 tot 21.00 uur. We zien jullie graag hier op de Faramir,

liefs Ine

Geef een reactie

