Grote rage: Fidget Spinners.

Voor wie het nog niet was opgevallen er is weer een nieuwe rage: de Fidget Spinner.

Dit soort van hand tolletje is eigenlijk op de markt gebracht voor kinderen en volwassen die moeite hebben zich te concentreren. Het werkt kalmerend en verlaagt stress. je kan het in je hand laten draaien en trucjes mee uit halen.

Ook wij als creabea’s gaan met de tijd mee. Een bekende Crafter May May made it ( and so can you) had een mooi you tube filmpje gemaakt waarin zij uitlegt hoe je de spinner card kan maken.

Ik heb het geprobeerd en het was hier thuis een groot succes: super gaaf mam, hij draait echt goed. De combinatie met de tekst Look who’s turning uit de set Number of Years maakt dit kaartje helemaal af.

Zo zie je maar weer: kaarten maken is echt van deze tijd!

Bestand_000 (13)

Ik vond ze zelf zo leuk dat ik er nog twee heb gemaakt. Wil je ook zo’n gave kaart maken en indruk maken op je kids of kleinkinderen neem dan contact met mij op en ik help je graag verder, wil je de echte spinners hebben ga dan naar de Intertoys in Heeze, Jan Pieter van der Linden heeft er genoeg,

liefs Ine

Geef een reactie

