Nieuwe catalogus

Eindelijk mogen de klanten de nieuwe catalogus bekijken en vanaf morgen kunnen we bestellingen plaatsen. Ik heb enorm veel items op mijn wishlist dus dat wordt nog moeilijk kiezen.

De nieuwe kleuren zijn goed te combineren met de bestaande kleuren en er is een complete nieuwe lijn DSP.

Vanmiddag kunnen bezoekers een leuke make en take maken en bijvoorbeeld de nieuwe pons van de Daisy Delight set uitproberen. En we hebben ook een mooie goodie bag als dank je wel voor je komst, om mee te geven.

Ik ben heel erg benieuwd naar hun reacties. Want ieders smaak is anders. Maar gelukkig is de catalogus zo divers dat er voor elk wat wils bij zit. Of het nou mooie bloemen zijn of grappige varkentjes, fietsen of vuurtorens, het staat er in.

Vanaf vrijdag kan je de gids ook digitaal bekijken via mijn site. Bestellingen kan je dan aan mij doorgeven en worden keurig bij jou thuis bezorgt. Wil je toch liever een papieren exemplaar, neem dan even contact met mij op.

Liefs, Ine

Geef een reactie

