Instagram

Als moeder en bonusmoeder van 6 kids moet je wel met je tijd mee. Ik zat op Hyves en deed sms -en. Daarna Facebook en app-en. Daarna volgde twitter en Instagram. Snapchat ga ik niet aan beginnen daar voel ik me echt te oud voor.Maar sinds ik begonnen ben met Madebyinepie ben ik binnen gestapt in de wereld van bloggen en ben ik echt regelmatig te vinden op Twitter en Pinterest en Instagram. Dit vooral omdat mijn dochter Mandy mij hierin bij staat en benadrukt hoe belangrijk het is om mezelf op de kaart te zetten.

Mijn grootste succes was gisteren: de hoofdredacteur van Libelle Hilmar Mulder zag mijn foto op Insta en plaatste een reactie eronder. Gaaf he!

Bestand_001

En mijn kaartje dat ook mijn logo is geworden is nu al meer dan 2500 keer gepind en bewaard op Pinterest.

Bestand_000 (1)

Nu moet ik alleen nog de grote stap wagen om de wereld van you-tube binnen te gaan. Maar dat vind ik nog doodeng Haha.

Morgen ga ik weer uit mijn comfort zone en naar de Design Your Dream Live dag in Brummen. In mijn eentje meer dan 2 uur in een trein met drie keer overstappen: als dat maar goed gaat. Mensen die mij kennen weten dat ik overal verdwaal dus hopelijk kom ik er en ook weer thuis.

Liefs Ine

Geef een reactie

