The day after 

Terwijl ik dit schrijf lig ik lui op onze lounge bank in de tuin in de zon: genieten.

En genoten hebben we ook gisteren. Donderdagavond ben ik samen met mijn oudste zoon naar de Dansshow van zijn vriendin geweest. Hartstikke leuk maar we waren pas om half 12 thuis uit Tilburg. En dat terwijl ik wist dat ik de volgende ochtend om 5 uur op moest.

Om zes uur stond ik bij onze Mandy voor de deur die toen het stuur over nam en ons netjes om 7.45 bij de Libelle Zomerweek in Almere bracht.

Onze teamleidster Helene den Breejen stond al op ons te wachten samen met 5 van onze teamgenootjes. Eentje kwam wat later.  We hebben ons kraampje mooi versierd. Het lukte niet om kaarten neer te zetten want het waaide daar enorm.

Bestand_005

We hebben de Goodie bags gevuld en alles gesneden en gevouwen voor de workshops. En toen konden de workshoppers aanschuiven bij ons.

Wat een heerlijke hobby heb ik toch! Mensen die zeiden ik ben niet creatief of :dit kan ik niet ,gingen met onze hulp met een prachtige kaart naar huis. Trots op zich zelf en wij op hun! Erg veel gelachen maar vooral genoten!

Bestand_004

Een hele dag samen met 7 gezellige dames was top. Zo jammer dat we niet dicht bij elkaar wonen. Stampin Up heeft ons samen gebracht en daar ben ik SUper blij mee.

Bestand_001 (5)Bestand_002 (3)

Na nog even met een drankje nagenoten te hebben en toch nog even een foto bij de Libelle letters was het tijd om naar huis te gaan. Moe maar voldaan kijken Mandy en ik terug op een geweldige dag: hopelijk volgend jaar weer!

Bestand_003 (2)

Maandag nemen we afscheid van stempelsets die helaas niet mee gaan naar de volgende catalogus. Je bent van harte welkom van 14.00 tot 16.00 op de Faramir.  En op 31 mei kan je kennis komen maken met de nieuwe catalogus en al wat spelen met nieuwe producten. Jullie zijn van harte welkom,

liefs Ine

 

 

 

 

 

 

 

Liefs Ine

Geef een reactie

