Druk maar leuk weekend achter de rug.

Dit weekend was erg druk ivm voorbereiding moederdag en  feest van 50 jarige schoonzus en nichtje die 16 werd. De dames hielden samen groot feest op moederdag. Wat leuk was omdat ons mam dan ook al haar kids bij elkaar had op moederdag.

Voor mijn 88 jarige moeder had ik een Four Fold card gemaakt. Met een tegoedbon om samen met Mij en Willem te gaan eten bij Sopranos.

Bestand_002Bestand_001 (1)Bestand_000 (1)

 

Voor mijn 16 jarig Nichtje had ik een beautycase gemaakt:

Bestand_004 (1)Bestand_003 (1)Bestand_002 (4)

 

Ze was er erg blij mee.

 

Voor mijn schoonzusje die 50 werd heb ik een kratje gemaakt en een mooie bloempotkaart.

Bestand_002 (2)Bestand_000 (4)Bestand_001 (4)

Het kratje heb ik gevuld met Rituals mini’s een washandje en Saunabonnen. Ons gezamelijk cadeau. En daarna het in de enorme 50 geplaatst.

Bestand_001

Goed gelukt vind ik zelf al de creaties. Ben jij het daar mee eens en wil je zelf ook zo iets leuks maken, neem dan contact met mij op.

Ik was zelf ook enorm verwend voor moederdag maar dat lees je in mijn volgende blog.

Geniet vandaag van de zon, liefs Ine

Geef een reactie

