Opdracht kaartje

Ik heb een hoop hele lieve vriendinnen maar helaas vinden de meesten kaarten zelf maken niet leuk. Gelukkig weten ze mij wel te vinden als ze zelf een speciale kaart nodig hebben.

En ik vind het altijd een hele mooie uitdaging om in opdracht te werken.

Deze keer moest het een fleurige kaart worden voor een 90 jarige tante. Bij fleurig denk ik dus meteen aan bloemen: veel bloemen. En toen wist ik ook dat het een Cascade kaart moest worden. Deze kan je plat in een envelop versturen maar als je hem neerzet krijg je meteen het WOW effect.

Bestand_001 (5)

Ik heb gekozen voor Watermelon wonder omdat deze mooie kleur er helaas uit gaat en ook de andere in  colors 15-17 heb ik voor deze kaart gebruikt.

Hoe vinden jullie de kaart geworden? Ik, en mijn vriendin gelukkig ook,vonden hem zeer geslaagd.

De envelop heb ik ook bestempeld en op de achterkant Vd kaart heb ik een wit vierkant geplakt waarop tekst geschreven kan worden.

Bestand_002 (2)

Heb jij nu ook zoiets van: dit wil ik ook maken of laten maken, neem dan contact met mij op. Fijn weekend alvast,

Liefs Ine

One thought on “Opdracht kaartje

Geef een reactie

