Leuk Feestje!

Maandag hadden wij een heel leuk feestje.Het bedrijf van vrienden van ons bestond 10 jaar dus reden voor een feestje. en bij een feestje hoort een cadeau. Wij zouden met zijn viertjes gaan en omdat deze vrienden ook weten dat ik creatief bezig ben, mocht ik de cadeau kaart maken.

We hadden afgesproken dat we samen de feestvarkens mee uit eten zouden nemen naar een restaurant hier in ons dorp. Ze wilden namelijk geen cadeaus maar dat vonden wij niet leuk. Het restaurant heet Smaek en omdat ik nu die fijne Large Letter framelits heb was het niet zo moeilijk om de naam uit te stansen. Uit een retired set heb ik lepels,messen en vorken uitgestanst.Bestand_000 (10)Stitched

Maar zo zou het wel een hele brede kaart worden dus heb ik e Stiched Shapes Framelitsen zakje gemaakt met de Mini Treat Bag Dies.Ik had nog een stukje DSP over van de kaart voor Tim dus dat kwam mooi uit. Met de Large Numbers de 10 uitgestanst. Wat washitape gebruikt om de boel op te leuken en op een vierkant van de Stitched Shapes Framelits dies de tekst gestempeld die ik uit de set:Milestone Moments heb gehaald. Op de achterkant staat dan de tekst Enjoy Smaek with us.

Ze waren er erg blij mee en wij hebben genoten van een super feest!

Liefs,Ine

Geef een reactie

