Thank You

Dinsdag weer een gezellige workshop gegeven. Als dank je wel kadootje had ik met de Giftbag punch board deze schattige roosjes gemaakt. De dames vonden ze erg leuk.

Bestand_000 (7)

We hadden deze keer Embossen op het programma staan. We hebben eerst een doosje gemaakt met 4 kaartjes. Twee dames hadden bij mij de Trimmer besteld dus die konden ze nu meteen uitproberen en kon ik ze nog wat tips geven.

We hebben ge-embossed op Vellum en op watercolor paper. Erg leuk om te zien hoe elk project weer heel anders is geworden., trots op mijn deelneemsters.We moesten flink door werken maar hebben ook gezellig gekletst en alvast gebak gegeten voor mijn verjaardag. Wat niet af was kunnen ze nog afmaken op mijn eerst volgende koffie en kaart, of gewoon een andere kaart maken.

sdrcofcofBestand_002

8 Mei zijn jullie van harte welkom. We hebben al 6 aanmeldingen en er is nog plek voor 4 deelnemers.

Ook wil ik langs deze weg iedereen bedanken voor alle lieve wensen voor mijn verjaardag. Mede dankzij jullie was het een top dag!

Liefs Ine

Geef een reactie

