Facebook-Hop team: The lovely stampers

Zaterdag 22 april is het zover: de allereerste facebook-hop van het Team de Lovely Stampers. Samen met een hoop andere demonstrators vallen wij onder Hélène den Breejen (een naam die je al veel vaker hier hebt gehoord) en hebben wij als team een naam: The lovely stampers. In een geheime groep op facebook delen wij onze creaties, ideeën, tips & Trucks, stellen we vragen, helpen we elkaar en delen we onze gezamenlijke hobby: Stampin’ Up. 

Door het jaar heen hebben we verschillende uitjes samen. Of dit nou on stage is (georganiseerd door Stampin’ Up zelf) of een teamavond georganiseerd door Hélène, het is altijd erg gezellig om elkaar te zien. Het mooie is dan ook dat we allemaal uit diverse regio’s en provincies komen. En toch zijn we samen echt 1 team!

Voor mijn hop heb ik een doosje gemaakt waar binnenkort ook een workshop voor gepland wordt. Voor de foto zul je nog even geduld moeten hebben tot morgen! Maar voor het plannen van een workshop kun je me natuurlijk altijd bereiken via madebyinepie@gmail.com en dan kijken we even naar datums wanneer het mogelijk is.

Dus houdt mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/MadebyInepie/  morgen in de gaten en neem een kijkje bij mijn collega demo’s. Het zou natuurlijk ook erg leuk zijn als jullie hun pagina ook een vind-ik-leuk geven!

Liefs, Ine

P.s.: ik vond nog een leuke groepsfoto van On stage november 2016 😉 hier staan een aantal deelnemers op, maar (nog lang) niet iedereen uit het team:IMG-20161105-WA0003

 

Geef een reactie

