Baby kaartjes

Een nieuw leven,
Een klein wonder.
Het lijkt zo gewoon,
Maar het is zo bijzonder!

En daar hoort natuurlijk een kaartje bij! Stampin’ Up heeft diverse stempelsets die speciaal voor geboorte-, baby-, en kinderkaartjes gebruikt kunnen worden. Je vindt deze in de jaarcatalogus (let op deze catalogus is nog geldig tot en met 31 mei 2017 en er is geen garantie dat deze sets in de nieuwe catalogus staan. Wil je deze nog snel bestellen, verzorg ik de bestelling graag voor je). cof 

Maar natuurlijk kun je ook andere stempelsets gebruiken om een kaartje te sturen als felicitatie. Ik heb hiervoor de Bookcase Builder stempelset gebruikt:Bookcase builderDeze set bestaat uit 27 stempels!! En voor mijn kaartje heb ik de volgende stempels gebruikt met daarbij de volgende kleuren:

  • Varkentje = Blushing Bride
  • Hartje = Real Red
  • ABC blokken = Mint Macaron
  • Babyfles = Melon Mambo
  • Eendje = So Saffron
  • Teddybeer = Crumb Cake

Voor de kaart heb ik als basis Blushing Bride Cardstock gebruikt in combinatie met Whisper White papier om op te stempelen.
Wil je ook een keer een kaart maken met de Bookcase Builder? Bestel de set dan snel of boek een gezellige creatieve workshop! Dit kan op locatie of bij mij thuis, dan heb je ook geen last van opruimen 😉 !

Liefs, Ine

Geef een reactie

