Mini treat bag thinlets

Dit is echt een superfijne set met thinlit dies. Niet alleen kan je er leuke kleine kadootjes instoppen of geld of een giftcard, maar ook om er een kaart in te doen en dan zo op te sturen is erg leuk. Weer net even anders dan gewoon een kaartje.

File_000 (1).jpeg

Voor dit kleine kaartje heb ik een stuk cardstock genomen in Emerald envy van 3 1/2″bij 5 1/4″, daarop een layer van Whisper White cardstock van 3 1/4″bij 5″. Hierop heb ik gestempeld met de mooie set Grateful Bunch. Ik heb de bladeren eerst gestempeld met Emerald envy en daarna met de blenderpen ingekleurd.

De 3 bloemen zitten aan elkaar op 1 stempel zodat je ze ook in 1 keer uit kan ponsen met de Blossom punch. Deze heb ik gestempeld in de kleur Flirty Flamingo. Met de 1″pons heb ik een groene en een blauwe circkel uigeponst. Het vlindertje heb ik in Dapper Denim gestempeld en uitgeponst met de 3/4″pons en daarna op de Emerald Envy cirkel geplakt en deze vervolgens met een dimensional op de kaart geplakt. De Dapper Denim cirkel heb ik om de kaart heen gevouwen en dan met de niettang en een stukje lint vastgemaakt. Zo kan je hem makkelijker uit het zakje halen. Het zakje heb ik gestanst met de thinlit die uit By the Shore DSP en in elkaar geplakt.

whatsapp-image-2017-03-03-at-16-15-00

Ik heb een bellyband gemaakt met een strookje Emerald envy cardstock van 3/4″bij 6 3/4. Uit Dapper denim cardstock heb ik een label geponst met de Decorative label pons. Uit de mini treat bag dies set heb ik For You uitgestanst en met wat extra bloemen op het zakje geplakt. De stoere strepen combineren heel leuk met de bloemen.

File_000 (2).jpegIk heb er nog geen sentiment opgezet, omdat dit kaartje voor alle gelegenheden gemaakt kan worden. Dit kun je dus zelf nog verder invullen wanneer je het kaartje wilt gebruiken.

Wil je ook een keer een kaartje komen maken, kom dan op de eerste maandag van de maand tijdens de koffie en kaart middagen. Maandag 6 maart is er zo’n middag van 14:00 – 16:00 uur. Voor meer informatie, stuur me een berichtje dan geef ik je de volledige informatie zoals locatie en prijs etc. Tot maandag!

Liefs, Ine

Geef een reactie

