Magical reveal spinner card

Eerder liet ik jullie mijn magical reveal spinner card zien met de poesjes. Ik heb die op twee facebook pagina’s gepost en tot mijn grote verbazing is het een big hit. Zoveel mooie complimenten gehad en een verzoek of ik het ook met de hondjes van de stempelset Bella&friends kon maken.

Dus vanavond even lekker geknutseld en dit leuke kaartje gemaakt. Heel veel mensen vragen om een video tutorial dus denk ik dat ik binnenkort de stoute schoenen aantrek en mijn eerste filmpje ga maken. Doodeng hoor. Nog even moed verzamelen.img_0118

Voor dit kaartje heb ik een basis kaart gebruikt van 4¼”  bij 5 7/8 ” in de kleur Basic Grey met een layer mint macaron van 3 7/8 ” bij 5/8″ en een designer paper vel uit de a little Foxy DSP van 3 6/8″ bij 5 4/8″. Het hondje is op whisper white papier gestempeld en ingekleurd met de water color pencils van Stampin’ Up.

Liever doe ik een workshop dus wie heeft er zin om aan te schuiven en samen met mij dit mooie kaartje te maken? Neem contact met mij op, dan prikken we een datum. Dus nog even geduld voor de video tutorial 😉 !

Liefs, Ine

Geef een reactie

