Oh So Succulent workshop

Onlangs kwamen wij bij een tuincentrum een heel leuk dienblad tegen gevuld met vetplantjes, mos e.d.

 dienblad-tuincentrum

Dit leuke dienblad kostte zoals je kunt zien op het prijskaartje alleen wel €39,95.
Nu dacht ik, dat kan ik zelf ook. Maar dat op mijn eigen manier, met ook mos, wat versieringen, maar bovenal vetplantjes van papier, die mooi blijven en niet verdorren. Wil je nou zelf ook zoiets maken op een mooi dienblad, of in een terracotta bloempot (die je ook kunt versieren), meldt je dan aan voor de workshop van donderdag 16 maart 2017. Op die dag geven wij 2 workshops, 1 in de middag en 1 in de avond met de oh so succulent set van Stampin’ Up.

De kosten zijn 15 euro voor een dienblad workshop en €12,50 voor 3 terracotta potjes. Wil je deze workshop volgen, dan kun je je aanmelden (graag voor 9 maart) via madebyinepie@gmail.com zodat wij voor de materialen kunnen zorgen. Onder het kopje Evenementen vindt je de tijdstippen en bij aanmelding krijg je de locatie van mij.

Ik hoop je graag te zien donderdag 16 maart 2017!

Liefs, Ine

Geef een reactie

