Nieuwe Sale-A-Bration items!

Vanaf vandaag, 21 februari 2017, zijn er drie nieuwe Sale-A-Bration items verkrijgbaar bij een bestelling vanaf €60 euro. Eerder dit jaar schreef ik al een blog over de Sale-A-Bration, klik hier om deze nog een keer te lezen. Hier vind je ook meer informatie over wat deze feestelijke periode inhoudt.

Ben je benieuwd welke items dit zijn, kijk dan onderstaande video van Stampin’ Up:

Je kunt deze en de eerdere Sale-A-Bration producten nog tot 31 maart 2017 bij mij bestellen. Wil je meer informatie hierover of een bestelling plaatsen, neem dan contact met mij op dan help ik je verder. Wil je ook als eerste de nieuwe items zien van Stampin’ Up, wordt dan lid van mijn team en krijg nog meer korting en vele leuke extra’s!

Liefs, Ine

Geef een reactie

