A special card for a special person.

Vandaag wil ik jullie een speciale kaart laten zien : the magic reveal spinner card.

Ik vind het altijd heel leuk als er beweging in een kaart zit en het mooie van dit kaartje is dat het echt magisch is. Het is niet het makkelijkste kaartje om te maken maar sommige mensen in je leven verdienen een bijzonder kaartje.

file_001

Door met het lintje het plaatje rond te draaien onthul je deze nieuwe afbeelding met de mooie tekst. Kijk onderstaand filmpje voor het resultaat.

Als stempelset heb ik gekozen voor de schattige poesjes en de mooie teksten uit de set:Pretty Kitty.

Omdat het best een bewerkelijk kaartje is zet ik hier geen uitleg neer ,maar mocht je ook zo’n bijzonder kaartje willen maken neem dan contact met mij op en maken we dit samen,

liefs Ine

Geef een reactie

