The day after Valentine.

Ja mijn Valentijn was dit jaar super leuk. Eerst werd ik verwend met een ontbijt op bed door mijn zoon Nick en een prachtige zelfgemaakte kaart van hem en zijn broer Michael met daarbij een prachtige bos rozen. En mijn dochter Mandy had met Stampin up spullen een hele mooie kaart en schattig doosje gemaakt.(tweede foto)

Willem, mijn vriend, had mij ontvoerd en een hele leuke dag vol verassingen berzorgt dus ik voelde me gisteren echt een bofferd.

Willem heeft co-ouderschap dus iedere woensdag en donderdag plus om de week het weekend zijn de boys bij ons. Sam en Teun had ik dus nog niet gezien. Teun was vandaag als eerste thuis . En die had zelf een roos voor mij in elkaar geknutseld. Zo lief: omdat ik weet dat jij zo creatief bent, heb ik dit gemaakt zei hij. Er staat: Ik hou van jou op. Oh dan smelt je toch als (lief)moeder.bestand_000-26

Niet lang daarna kwam Sam thuis met een mooie roos en een zelfgemaakt hartje. Heerlijk toch dat, ook al zijn ze niet bij mij, ze toch de moeite hebben genomen om mij een Valentijn kadootje te geven.

bestand_000-24

Ik had zelf voor al mijn kids plus aanhang een kleinigheidje gemaakt met wat lekkers erin.bestand_001-7

En voor al mijn broers en zussen, de kaartjes die boven deze blog staan, met de mooie stempelset Love You Lots. Dit is een Hostess stempelset, wat wil zeggen dat je die niet los kunt kopen alleen als je een party geeft en er  voor een bepaald bedrag producten zijn verkocht.Bloomin Love

De basis is een half A4 Blushing Bride cardstock met daarop een stuk Whisper white cardstock waar ik de egeltjes of de olifantjes en het sentiment op had gestempeld met memento basic black. Daarna de afbeelding ingekleurd met de Aqua Pencils en met de Sassy framelits dies hartjes uitgestanst.  Het bloemstempeltje en de tekst My valentine komt uit de set Bloomin Love . Op de enveloppen had ik de valentijns stempel uit de set My Hero gestempeld. En natuurlijk de lipstick kus. Alle kaarten zijn goed aangekomen dus superbedankt Post NL voor deze mooie actie.

Voor mijn beste vriendinnen had ik een envelop gemaakt met de Mini treat bag thinlits dies. Een geweldige set waar je niet alleen een leuke kaart in kan doen maar bijvoorbeeld ook een kadobon/giftcard/geld of net zoals ik een klein kadootje.bestand_002-7

Je ziet het met Stampin up creëer je de mooiste attenties en bezorg je mensen een fijne Valentijn.

Liefs, Ine

 

One thought on “The day after Valentine.

Geef een reactie

