Valentijnsdag

Vandaag maar een korte blog. In verband met Valentijnsdag heb ik veel kaartjes en kleine kadootjes gemaakt. Mijn overleden man en ik gaven elkaar al Valentijnkaartjes toen we pas verkering hadden nu 37 jaar geleden. In die tijd (1980) deed bijna niemand iets met Valentijnsdag. dat is nu wel veranderd : de bloemenzaken doen goede zaken en ook de restaurants zijn volgeboekt.

Voor mij is Valentijnsdag de dag van vriendschap en liefde. Voor mijn dierbare broers en zussen en moeder en mijn gezin heb ik dus kaartjes gemaakt en dankzij de leuke actie van Post Nl kon ik ze gratis op de bus doen. Je kon tot vanmiddag 17.00 uur je kaartje op de bus te doen met op de plaats van de postzegel een lipstick kus.

Voor mijn beste vriendinnen heb ik ook een aardigheidje gemaakt.Ik hoop dat ze het leuk vinden.

De kaartjes die ik gemaakt heb kan ik nu nog niet laten zien maar die zien jullie woensdag wel.

Fijne Valentijnsdag allemaal.

One thought on “Valentijnsdag

Geef een reactie

